söndag 26 juni 2011

Lördag :)

Hejsan!

Fy satan va jag är dålig på att uppdatera, men så blir det ibland. Har dock inte hänt mer än det vanliga denna veckan, så inget kul att skriva om. Midsommar hände det inte ett skit heller. Jag & x's hade bestämt oss för att va vakna hela natten. Blev även liten dricka på det. Först va allt jättebra & vi hade väl ganska så kul. Slutade dock sen med storbråk o det gick ju inte så bra. Började med missförstånd o sen blev det värre. Dock bådas fel o det är sånt som händer. Vi är inte sura på varandra nu heller så. Sen började jag må dåligt. Så från klockan 5 igår kväll fram tills 3 i eftermiddags sov jag. Kul midsommar! :o Men men sånt som händer.. Pallrade mig upp ur sängen vid halv 7 idag o vid 7 åkte jag in till stan för att träffa Mark. Blev att följa med honom hem sen. Drygt som fan när vi skulle åka för tågen va försenade o sånt. Träffade även på Sofie på tåget, så ska till henne imorgon :) Vi var även ute o cyklade en runda innan. Min första cykeltur på 2 år, så det gick sådär o början. Men trillade iaf inte. Nu ska vi väl sätta igång en film snart med. Är inte så sugen på att skriva heller. Mycket att tänka på nu kan man väl säga..


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar