tisdag 28 juni 2011

I hässlehåla :)

Hejsan! :)

Då va det ett tag sen man uppdaterade igen :o Men har man inte tillgång till data så har man inte :P

Men men hände inte så mycket mer i lördags än att vi drack lite smått. Satt uppe till 5tiden. Sen kunde jag inte sova så vid 7tiden drog man bort till Johan. Blev en cigg med honom & lite lek på lekplatsen (övertrötta). Sen blev det lite problem så Mark stack hem & jag hjälpte Johan & hans mamma att flytta. Vi höll väl på till 12tiden. Sen stack vi hem till honom. Drack lite kaffe & bara tog det lungt innan vi tog tåget till Lund. Där blev det att käka på subway. Sen vidare till Hässleholm för min del & Tomelillas för hans del. I hlm blev det att träffa Johanna & Tobbe. Blev lite solning & även en runda till broby sanatorie med Martin & Robin i sällskap. Denna gången va det riktigt läskigt kan jag ju lova! Tillbaka i Hlm så blev det en cigg med Wille. & sen dra upp & sova. En styck Tina hade ju inte sovit så trött var man.

Igår var man ju både på vårdcentralen & ungdomsmottagningen. Det dryga är att jag är 21 nu så får betala för ppillerna. Kunde jag inte tänkt på det för en månad sen när jag fortfarande va 20 :o Vårdcentralen blev det att ta en massa prover, ska hämta ett brev där på fredag så får väl svaret då. När jag var klar där så blev det en cigg med Wille. & senare träffa Johanna. Blev att käka på subway & sen sola en massa. När hon stack hem & jag väntade på Zandra. När hon kom hem blev det att dra hem till hennes mamma. Lite tvtittande, sen somna man gott i soffan.

Idag stack jag in till stan & träffade mitt personliga ombud. Så nu är jag inskriven på arbetsförmedlningen igen och ska på möte på måndag. Soc skulle ringa mig sen, så får se va som händer på den fronten. Nu ska jag gå & möta Johanna. Sen senare blir det att ta tåget till Madde. Blir väl att äta gott & kanske dricka lite gott med :) Men vi hörs senare kanske.


Jag saknar dig :/ <3

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar