torsdag 2 juni 2011

2/6- 11

Hallå! :)

Ett tag sen jag uppdaterade nu igen. Jag har blivit riktigt dålig på det här nu. Kan ju inte precis skylla på att jag inte är hemma heller, för har ju tillgång till dator här. Hmm, får ta och börja bli bättre på det här nu. Dock så har det väl inte hänt så mkt roligt, men ändå..

Måndag: Kom inte upp till skolan, även fast vi började 12.40. Dåligt! Gick upp vid 3tiden typ, så fördrev bara tiden tills 4 då jag gick ner och åt. Sen blev det en kaffe i solen med Sandra, Agnes & Johanna. Jag började prata om att vi som inte har kommit in på allmän får inte söka om till ngn av dom linjerna, men vi får till dom andra. Då finns det att välja mellan, tolk, textil, konst & bal (behandlingspedagog). Så jag och Sandra började då att prata om att söka till konst. Så jag följde med dom upp i ateljen där Sandra gav mig olika saker att rita av.  Nu har jag även skickat in en ansökan. Så ska rita så mycket som möjligt nu & sen skicka in arbetsprover. Vi får väl se hur det går sen. Efteråt fick jag även besök av en Johanna, så vi umgicks ett tag. När hon stuckit hem blev det att dra ner till Mark. Tittade lite på film och drack lite smått. Men det hela slutade ju med att jag va vaken tills 6 & tog första bussen till X haha.

Tisdag: Tog ju första bussen till honom, så var väl här vi 7tiden. Blev att titta på en film & sen sova för min del då. Jag sov nog tills 6tiden, sen blev det bara en massa tv. Gick och la mig sen igen vid 11 när X skulle sova. Konstigt nog lyckades jag somna med och sov hela natten :o

Onsdag: Vaknade vi vid 12tiden, jag låg dock kvar i sängen ett bra tag. Sen blev det upp och ta en dusch. Blev lite tvtittande efter det. Sen kom hans mamma hem då det blev att äta god mat och sitta på altanen ett tag. Efter det blev det lite tvtittande eller ja lite hela natten ska man väl säga.

Idag: Jag pallrade mig väl upp vid 4tiden, eller ja vaknade till då. Låg dock och tittade på film en stund. Sen stack X iväg. Då pallrade jag mig upp för att få i mig 2 mackor, man måste ju äta. Nu sitter jag här & det lär jag väl göra en stund till. Ingen aning om när han kommer hem. Men det lär väl bara bli att glo film då som vanligt. Det händer inte så mkt om dagarna när man är här. Men imorgon ska jag nog åka hem iaf. Va dock ledig idag o är det tills tisdag. Sen fyller jag ju år om 8 dagar. Ojoj, nu blir man gammal haha:p


Igår tog min gammla klass studenten. Jag är glad för deras skull, men det kändes lite. Hade jag skött skolan o inte hoppat av, hade jag också stått där med dom igår. Men men inget man kan göra åt saken nu. Grattis HR3A och alla andra som tog studenten igår :)

Btw, funderar på att göra en tillbackablick kanske när jag kommer hem. Tycker ni om det och va vill ni mer läsa om? :)




puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar