torsdag 9 juni 2011

Back in Önnestad!

Hej!

Ojoj, vilken jäkla dålig uppdatering det har blivit nu dom senaste dagarna och ändå har jag inte gjort något vettigt. Det är inte bra det! Tyvärr kan jag inte lova er att det kommer bli bättre heller. För vem vet vart jag tar vägen imorgon. Men som sagt jag ska försöka uppdatera så gott jag kan & ska se om jag kan börja mobilblogga :)

Fredags: Blev det att gå upp och göra sig i ordning direkt. Åt lite och sen blev det en cider på altanen :) Efter en stund blev jag hämtad av Martin & Linus, då vi begav oss mot Höör. Hade inte varit där på flera år, så kul och träffa några av vännerna där. Vi begav oss iaf hem till Martin för fest. Hemma hos honom var även min saknade Sofie som jag inte träffat på evigheter. Om vi det var kul att träffas igen! Pratade massa minnen från när vi var små & hade skit kul. Dock var det en del bråk under kvällen som var mindre roligare, men allt löste sig senare. Vid 2tiden körde Martin mig hem till X igen och det blev en film där innan vi la oss.

Dem andra dagarna har det inte hänt så mycket. Har sovit bort hela dagarna, medans X har varit uppe och solat. Har dock varit ute med Missy ett par dagar & lilla söta Skrållan med :) Sen om har vi bara suttit uppe hela nätterna och tittat på film. I lördags blev det iaf att dricka några cider & så. Sen i söndags va det BBfinalen så blev någon cider till det med. Och Simon vann! Precis som jag ville, men det hade man ju nästan fattat innan. Blev dock jävligt chockad att Martin kom ut som 3:a. Men men..Måndag kväll grillade vi lite korv och så, sen hände inte mer. Igår fyllde jag år så då blev jag väckt av X's kompis som hade gjort frukost till mig, snällt! Sen efter det var det bara att dra igång med städningen. Hade lovat X's mamma att hjälpa henne städa köket. Så det gjorde vi, men gick ju snabbare när man va två. Sen satt jag bara på altanen och gjorde suduko :) Dock så var det äckligt varmt på förmiddagen! Senare på kvällen blev det att äta gräddkokt potatis med lövbiff, mums! Sen blev det bara en massa film tittande, Bring it on filmerna :)

Idag vaknade jag lite för sent så det var bara att göra sig i ordning för att ta bussen till önnestad. Skitställe! Har väl varit hemma i en timme typ. Meningen är att jag ska packa och städa, men istället sitter jag här. Kommer dock ha ett helvete med det, ska ha ner alla saker i en låda :o Får väl packa i påsar eller något sånt. Sen har jag skjuts imorgon, men har ingenstans att ställa mina saker. Mamma jobbar och vi har bråkat en del kan man lungt säga. Så vi får se hur fan jag löser det. Men allt löser sig, I guess.. Just nu känns allt bara skit. Men kan ju inte göra så mycket åt saken, så får försöka fixa allt på något sätt. Men det är en del som ska fixas iaf. Nej, nu ska jag inte deppa ihop utan jag ska försöka se framemot fest imorgon.

Imorgon:
08.40 (tror jag) samling i klassrummet
10.00 kyrkan
10.45 cider o jordgubbar i parken
11.50 (typ) lunch i matsalen, god sådan med.
Sen vid 11 har jag min besktning på rummet, men ska se om jag kan ändra det. 12 ska vi köra sakerna, men får skjuta fram det lite. Sen 14.00 ska jag va hemma hos Johanna på studentfest. :) & senare på kvällen beger vi oss mot kstad. Så det är fullspäckat imorgon, men det blir kul :)

Nu ska jag iaf fortsätta med min packning och se om jag lyckas. Måste även gräva fram lite kläder tills imorgon. Kan inte riktigt garantera när jag kan uppdaterar igen, men ska försöka med mobilblogg som sagt.






Puss! <3

2 kommentarer:

  1. Jag tror att allt kommer att lösa sig med dig och din mor även om det kanske inte kommer att lösas på den nivå som problemet handlade om.. Men jag tror att ni kommer att kunna prata snart igen.. Puss o kram Louise :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer det säkerligen, även om det är mycket som ska fixas. Men det är bara att se framåt :) Den saken e jag lite osäker på nu, tror det kommer ta ett tag innan vi börjar prata igen faktiskt :o
    Men vet du vad? Jag saknar dig så in i bomben! <3
    Puss&kram

    SvaraRadera