söndag 19 juni 2011

Lördag :)

Hej!

Det blev aldrig att man gick och la sig efter städningen i torsdags. X's mamma kom hem, så satt där uppe och gjorde suduko tills maten var klar. Torsk med kokt potatis o sås blev det. Hans syster var även här, så blev att sitta där uppe tills 11tiden då man begav sig ner för att sova. Halv 12 sov jag som ett litet barn, men vaknade tyvärr vid 3 igen o kunde inte somna om. Så vid 6tiden lyckades man somna igen, drygt.

Igår gick man väl inte upp förens 6tiden. Blev att ta en promenad med vovvarna för att möta upp Michaela o snacka lite med henne. När man kom tillbaka var det mat, riktigt god sådan. Biff, lök, sås o potatis. Tog till o med 2 portioner. Jag har varit här så många gånger nu i mer än 1 år o det va andra gången jag tog 2 portioner, när jag varit här haha. Efter maten blev det att sitta o göra lite suduko.Sen blev det att gå ner o se film. X hade några kompisar här med, så det blev att man satt uppe ett tag.

Idag så gick man inte upp förens 7tiden, sjukt. Blev att gå upp och äta, gjorde faktiskt mig i ordning med. Blev även en liten runda på kvantum och sen blev det ännu mer film. Nu är X o hans kompis iväg o hämtar folk. Så jag har passat på att städa undan lite här, resten tar jag senare idag. Tror jag ska lägga mig o vila om en stund. Hände en jävla sjuk grej för en stund. Helt plötsligt när jag sitter vid datorn får jag svin ont i magen. Typ liknade mensvärk och jag har inte ens mens nu och sen var det typ tusen gånger värre. Ovanpå allt så känner jag mig svimfärdig, blir yr och börjar kallsvettas. Slängde av mig alla kläder för va så jävla varm och la mig i sängen. Sen när jag legat där i ngn minut blir allt bättre och jag kan gå upp igen. Sjukt och det är inte första gången det hänt heller. Nu må jag typ bra igen förutom att jag skakar o e skakig i kroppen. Sjukt att det bara kan bli så . Så hade tänkt lägga mig i soffan nu o glo en film tills dom kommer tillbaka.

Förövrigt så tänker jag mycket på dig min älskade vän. Det har gått mer än 2 år o jag saknar dig lika mycket fortfarande Är det normalt att inte kommit över någons död efter så lång tid? Jag vill fortfarande inte förstå att han är borta och jag har nog inte fattat det helt. Eller klart att jag fattat det, men kanske inte helt och hållet. Jag tycker det är lika jobbigt som när jag fick reda på det. Tänker på det och honom varje dag. Kan fortfarande inte lyssna på låten dom spelade på begravningen. Skulle någon spela den så går jag eller så ber jag dom stänga av. Jag har förvisso lärt mig prata lite om honom, men tycker fortfarande det är jobbigt. Tycker ändå jag borde kommit över det nu, men det kanske tar längre tid för vissa. Jag vet bara att jag saknar honom så oehört mycket och önskar att han kom tillbaks. 
Jag älskar dig min bästa vän! Jag hoppas du har det bra där uppe och du får vänta vid grindarna på mig, så ses vi i nagijala <3
Min älskade vackra ängel<3



puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar