torsdag 16 juni 2011

Äntligen klar! :)

Hej igen!

Sådär ja, efter att ha städat i sisådär 8 timmar är jag äntligen klar. Känner mig riktigt duktig! Tog längre tid än va jag trodde, men som jag sa innan ska man städa ska man göra det ordentligt. Har precis moppat golvat & det va det sista. Just nu ska jag bara sitta & ta det lugnt tills hans mamma kommer hem då det blir mat. Efter det tänker jag faktiskt lägga mig & sova någon/några timmar. Är så trött nu så det går inte & beskriva. Brukar klara av att va vaken hela nätterna men inte idag. Mår illa & helt yr, hmm min kropp kanske säger till mig att jag ska sova ordentligt & inte va vaken hela nätterna. Blev lite piggare nu, men det lutar åt att sova en stund efter maten. X's rum (källaren) pallar jag inte med idag, så det får jag ta imorgon. Hoppas bara nu jag inte slumrar till för länge sen, för då blir det sent inatt iaf & jag kommer inte upp i hyfsad tid imorgon. Kanske ska skita i att sova ändå & bara ligga & halvsova till en film i soffan eller något. Jag vet inte än, får se hur jag mår efter maten. Nu ska jag hitta något att göra tills hans mamma kommer hem, risken e ju att man somnar om man inte håller sig sysselsatt..

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar