onsdag 4 januari 2012

Filmkväll :)

Hej igen! :)

Nu sitter man bänkad framför datorn igen. Men kände inte för att titta på mission impossble & den andra filmen börjar inte förens 23.50. Har dock inte en aning om vad jag ska göra tills dess. Funderar på att lägga mig & läsa lite, det va längesen. Efter filmen sen ska jag försöka lägga mig, måste komma upp i tid imorgon! Iaf vid 2tiden, så man kan städa & få något gjort här hemma. :)

Nu är det nytt år med & det är många förändringar som ska göras! Jag har väl inga riktigt nyårslöften, för sitter inga krav på mig själv. Sen vet vi ju alla med att man aldrig håller sina nyårslöften. Men ska försöka ändra på saker & ting & jag ska förändra mig! Så lite såna där små löften har man väl & förändring ska det bli! Men som sagt har inte för höga krav på mig själv.

Ska även försöka fixa mig en egen dator, så jag kan börja med bloggandet ordentligt igen. Ska även försöka byta blogg till wordpess & fixa någon snäll person som kan fixa en snygg design till mig. Sen ska det bli mer/bättre uppdatering, lite fler kategorier osv. Kan inte lova när detta blir, men det kommer :)

Nu ska jag snacka med lite folk på fb & försöka fördriva tiden tills filmen börjar.
Års resumén kommer upp imorgon, för datorn laddar så segt med bilder idag.
Så ni för nöja er med en egobild så länge :)



Pusspuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar