tisdag 3 januari 2012

Lugn dag!

Hej!

Nyårsafton var skitbra! Blev hämtad av farbror vid 4 då man stack hem till kusin & hennes mamma. Blev att göra sig i ordning där & dricka lite vin. Sen kom det lite folk & när dom drog mötte vi farbror. Blev att forsätta dricka där. Sen lite innan 12 mötte vi upp några & drog upp på Hallsberg. Efter 12slaget drog vi hem till kusin igen & efter en stund blev det att dra på efterfets. Stannade där en stund, sen drog jag, Bella & kusimn upp till henne igen. Satt väl upp till 7 på morgonen & snackade en massa. en helt underbar nyår!

Nyårsdagen gick man upp vid halv 5. Blev upp att äta & sen dra hem till pappa. Blev att beställa pizza direkt & sen vid halv 8 la mig sen igen & sov fram tills 8 ikväll. Sjukt nästan sovit ett helt dygn, förutom att jag vaknat ett par gånger inatt. Va bla upp en vända vid 6 imorse & lite så. Men annars sovit sjukt länge & nästan fortfarande bakis! Usch ja!

Nu ska jag iaf gå ut med vovvarna, sen blir det att sitta här lite & senare antagligen en film innan man lägger sig igen. Skriver mer imorgon när jag är piggare.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar