söndag 4 mars 2012

Matkoma ! :P

Hejsan !

Var ett tag sen jag uppdaterade sist, men det har hänt en del sen sist. En del som gjort att jag inte kunnat blogga, inte ens kunna va inne på fb & knappt använda mobilen. Har även varit iväg ett tag med, men ska inte skriva om det här, för inget som på några villkor får komma ut här. Men för en månad sen återgick allt till det normala & jag e tillbaka i Örebro igen.
Bor dock inte hos pappa längre, klarar inte av det. Så bott hos hans killkompis med min kille ett tag & nu bor jag halvt om halvt hos en tjejkompis. Dock så har hon inte dator så kan inte uppdatera när jag är där.
& ja pojke har jag skaffat nu med, helt underbar är han !
Har även bestämt mig för att jag inte ska flytta tbx till skåne utan ska stanna här uppe. Så får fixa en massa med soc & sånt så man kan få tag på lägenhet.

Har haft en helt underbar helg iaf, är ute på landet med killen hemma hos hans pappa. Så vi har bara tagit det lungt i helgen & mest legat & kollat film. :) Skulle egentligen hittat på ngt igår, men stackars älsklingen blev sjuk ;o Var dock iväg en runda till hans kompisar idag. Körde moppe, fy faen va kallt ! Fryser fortfarande kan jag ju lova ;o
Nu har vi typ precis ätit hemlagad pizza & jag är så mätt att jag håller på att dö ..
Förövrigt så sitter jag här & har tråkigt, älsklingen ligger i sängen & latar sig, hans hund ligger brevid mig & gnager på sitt ben. Aa, hyfsat trevlig kväll.
Jag hade iaf tänkt dumpa datorn nu, lägga mig brevid mitt hjärta & se om det finns ngn bra film man kan glo på innan man går & lägger sig ! :)

Kanske tittar in & skriver ngt imorn, men lovar inget. Annars får vi se när nästa gång blir, för tror va ska åka imorn & då vet jag inte när jag har tillgång till dator igen. Men men nu lämnade vovven mig för den andra sängen & husse så ska också gå dit & mysa lite nu :)

Pusspuss ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar