onsdag 4 januari 2012

Hej!

Nej, nu är det fan dags att vända på dygnet. Detta funkar inte längre! Kommer ju aldrig upp & göra något vettig. Skulle ha städat flera dagar, men blir ju inget av det när jag sover så här länge. Sen har jag missat massa viktiga samtal bara för att jag inte vaknar. Så ikväll blir det film 23.50 & efter den ska jag lägga mig! Enough går på tv då, har sett den innan. Men den är sjukt  bra!

Ja som ni säkert förstår har jag då precis gått upp (halvtimme sen typ). Vaknade av att larmet tjöt i hela lokalen brevid, antagligen blåsten som startat. Men fy fan va det tjöt! ;o Nu sitter jag här, funderar på om man ska göra en års resumé, men då måste jag fixa massa bilder. Men tror det blir så, har ändå en del bilder på bloggen :) Nu ska jag väl lata mig en stund till vid datorn & sen blir det att ligga framför tvn hela kvällen.
Kommer det inte upp ngn års resumé idag så fixar jag det imorn :)

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar