onsdag 28 december 2011

Nu igen..

Hej!

Jahopp, då sitter jag här mitt i natten igen & kan inte sova..
Blev aldrig att man åkte in till sjukhuset idag. Dom ringde imorse & kunde ge mig en tid 08.50. Men pappa jobbar & kunde inte ta mig in. Så dom sa att jag skulle åka in akut till samma ställe som i förrgår. Men blev inget av det:/ När jag skulle gå & lägga mig fick jag ont igen, sen va jag så trött att jag sov till halv 8 på kvällen. Pallade inte åka in då, mådde piss! Sen tror jag inte dom kommer göra så mkt, förutom att typ konstatera va det är. Men hoppas iaf inte det är vad vi tror! Blir iaf att åka in där imorn & det måste jag. Måste ta reda på va fan det e för fel..

Så aa idag här det inte hänt ett piss. La mig & glodde film efter jag vaknat, 27 dresses & snuten i Hollywood 2. Bra filmer! :) Nu sitter jag här, ska kolla lite smått på datorn sen ska jag väl försöka sova. Så att det blir lite tidigare idag iaf & jag kommer upp imorn.
Börjar få ont nu igen med, fett drygt! ;o

Pusspuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar