fredag 9 december 2011

Hos Sara! :)

Hejsan!

Gud, det är ju evigheter sen jag skrev sist & jag kan ju säga som så att det har hänt väldigt mycket. Kortfattat så flyttade jag hem till en tjejkompis, hade en vistelese på psyk, flytta till boende i vinslöv, blev av med boendet i vinslöv så nu är jag i samma sits som innan igen. Men men allt löser sig  :) Har möte nästa fredag om att flytta tillbaks till Vinslöv igen så får se hur det går med det. Nog om det, orkar inte skriva om allt som hänt innan.

Just nu sitter jag uppe hos Sara har sovit här inatt & ska sova här hela helgen :) Hennes lillasyster Malin är också här, så det kan nog bli en trevlig helg. Just nu gör vi inte så mycket. Jag sitter här & Sara ska väl snart påbörja maten. Blir korvstroganff, gott! Ikväll blir det bara att ta det lungt & ha myskväll till idol.
Nu ska jag slänga mig framför tvn eller något. Kanske kikar in ikväll & skriver ngn rad :)

Btw, håller även på att byta namn med. Heter ju Tina & har Izabelle som andra namn, men ska byta så Izabelle blir tilltalsnamn. Så nu mera heter jag Izabelle :)


PussPuss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar