tisdag 27 december 2011

Nattinlägg

Hejsan!

Varning för halv långt inlägg, så ni behöver inte läsa om ni inte pallar..


Tro det eller ej, men för tillfället är jag är uppe hos min pappa :) Vi började få kontakt för ett par månader sen & har haft bra kontakt sen dess.Så vi har pratat om att jag ska komma upp & hälsa på, vilket det blev med. Åkte upp här förra tisdagen, vet inte riktigt hur länge jag stannar än. Men blir nog ett tag. Kul att träffa pappa & släkten med.

Julen har väl varit helt okej. Julafton blev det bara jag & pappa. Min farbror va här ute med julmat o julklappar från farfar. Annars gjorde vi inte så mycket. Jag bryr mig inte så mycket länger, tycker mest julen handlar om gemenskapen. & fick ju va med min pappa som jag inte träffat på 7 år.
Juldagen åkte jag hem till min moster där min morfar & hans fru var. Blev att äta middag med dom & bara umgås.

Just nu sitter jag & funderar på om jag ska sova eller inte :/ Va inne en runda på sjukhuset igår för hade såna magsmärtor. Men dom hade bara en läkare & den fick ngn akuttid så vi skulle fått vänta ett par timmar. Då vi bestämde oss för att åka hem & åka dit idag istället. Så dom kommer ringa mig vid halv 8 idag, & det är om 1 ½. Har en känsla av att jag inte kommer vakna när telefonen ringer om jag lägger mig nu. Men frågan e vad jag ska göra tills det, börjar bli svin trött med. Sen börjar ciggen ta slut med & vill inte röka upp alla för pappa :/ Aja, får se hur jag gör.

För övrigt känns det bra att va här uppe & det funkar bra. Har bestämt mig för att stanna här tills allt e fixad med bostad där nere. Om jag inte bestämmer mig för att stanna här. Kan ju bo hos pappa tills jag hittat lägenhet. Men får se hur det blir med det sen. På ett sätt hade det varit skönt & börja ett nytt liv här uppe, men har ju alla vänner & allt där nere. Men men får se sen..

Nu ska jag nog slumra en liten stund iaf & hoppas på att jag inte somnar djupt imorn. Måste svara när dom ringer, för måste veta va det är som är fel :/

Btw, har även 2 söta collies här under tiden som jag är här. Pappas kompis hundar, dom e sååå söta. Bonzo & Bobo :)

Pusspuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar