onsdag 14 december 2011

Julbak mitt i natten :)

Hejsan! :)
Lussevakan igår va helt okej! Började med lite förfest här uppe hos Sara. Jag, timmy, Mark, Benja, Amel, Sara, Malin & Marre blev det. Dock så följde inte tjejerna förutom mig med till Björket. Själva björket va sådär. Rätt kul hade vi väl, men kunde varit roligare. Men det var en helt okej lussevaka iaf :)

Idag har jag inte gjort mer än tagit det lungt, man va ju lite bakfull i morse. Så har bara legat & tittat på film idag & tagit det lungt. Nu står jag & Sara & julbakar mitt i natten haha! Håller på med knäcken nu för fullt. Får se om vi hittar något annat skojsigt att baka sen, annars blir det film eller något. Nu ska jag lyssna på lite musik & fixa bilder från igår så jag kan lägga upp det sen :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar