onsdag 27 juli 2011

Onsdagnatt !

Hejsan!

Asså ibland är det sjukt så länge man kan sova :o Jag & X va uppe hela natten i söndags för att vi skulle va uppe o städa, vilket vi gjorde med. Sen vid 11 på kvällen så somnade vi. Dock så vaknade jag vid 4 igen & somnade om vid 9. Då jag sov tills halv 7 på kvällen. Det är helt jävla sjukt! Hur fan kan man sova så jävla länge!!
Aja nog om det.. Planerna för idag var att bara ta det lungt. Men jag fick så snällt åka in till stan för att hjälpa en killkompis. Men ställer man upp så gör man :) Umgicks även med Danii & Angelica en stund. Sen blev det att åka hem till X igen. Spelade lite o sen blev det att äta god mat.. Nu har vi tittat på tv en stund & det blir väl att dricka lite smått, trevligt trevligt.. Blir väl det imorgon med, fast med lite mer folk :)
Sen på torsdag bär det av mot Helsingborgsfestivalen med Pauline & på fredag med Johanna. Kan ju hoppas på lika underbara dagar som i kstad, men sån tur har jag nog inte.
Men nu ska jag ta & va lite social här, förvisso så spelar han men ändå :)


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar