torsdag 28 juli 2011

Helsingborgsfestivalen!

Hejsan!

Sådär ja, då har man lyckats sova bort ytterliggare en dag. Sjukt! Vi drack ju lite & så i tisdagsnatt, eller lite kanske man inte ska säga. Var iaf uppe till onsdag 15.00 då vi gick & la oss, sen vaknade vi vid 7 imorse torsdag. Usch ja! Mår väl sådär idag, känner mig lite små bakfull. :o Men det blir väl bättre snart.
Har iaf precis tagit en dusch, efter att latat mig i sängen ett par timmar. Ska väl sitta här en stund & sen blir det att laga lite mat. Blir bara enkelt, falukorv & makaroner sen massa vitlökssås till det! Jag älskar verkligen vitlök har det typ till allt. Sen blir det väl att göra sig i ordning, ska va i stan 4 för att möta upp Pauline. Vi ska ju till Helsingborgsfestivalen. Just nu är jag inte så jättesugen på det. Men tror jag mår bättre så fort jag ätit. & vi får säkert kul där nere :) Får se när man tar tåget tillbaka, blir väl ngn gång inatt iaf & då blir det att åka hem till X :)

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar