tisdag 22 maj 2012

Sol dag :)

Hejsan !

Idag fick man äntligen sova ut lite, gick upp för någon timme sen. Egentligen skulle man väl gått upp tidigare med tanke på vädret ute, men sovit skit dåligt i 5 dagar nu så behövde sova ut.
Igår va man uppe tidigt för skulle på möte hos soc. Mötet gick iaf bra, & det ser lovande ut ! :) När man kom tillbaka va man piss trött, men fick inte sova så det blev att ligga & sola hela dagen. Härligt som fan !

Ska väl försöka slita mig från datorn snart så jag kan lägga mig & sola idag med. Behöver ju inte sitta inne hela dagen när det är så här fint väder. Sen behöver jag sola så mycket som det går, har skit svårt för att bli brun. En ny bikini måste införskaffas med, solar ju i bh & shorts nu. Här ute på landet funkar det ju, men ska jag på stranden eller något vill jag nog gärna ha en bikini :)

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, göra klart allt på datorn & sen gå ut & lägga mig.
Händer väl inte så mycket mer idag än att bara ligga & sola hela dagen..
Men men kanske höres senare ikväll .

Puss puss ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar