torsdag 8 september 2011

Hej!


Ett jävla bra tag sen jag skrev sist, och det har ju hänt en hel del. Men orkar inte rabbla upp allt nu, kommer bli alldeles för långt att skriva. Men just nu för tillfället bor jag typ hemma hos en killkompis så det börjar lösa sig på den biten. Har även möte med soc imorgon, så får hoppas det går bra. För övrigt så ska jag träffa en barndomsvän imorgon som jag inte träffat på flera år. Det ska bli riktigt kul & vi har en del minnen att prata om från när vi va små. Senare blir det att möta upp Mark, för att dra till kstad & dra ut. Blir bånken som vanligt, skit längesen vi va där. Kommer bli awesome! På lördag blir det att sova hos min älskling Madde & bara ha myskväll. Massa gott & massa film :) Denna helgen kommer bli bäst!
Nej, nu ska jag ut och ta ett bloss, och vänta på att X's ringer. :)
Jag lovar inget men nu när jag har någonstans att va så kanske jag kommer igång med bloggen helt & hållet igen.



Puss!<3

2 kommentarer:

  1. Du måste verkligen jobba på att skriva kortare inlägg, jag orkar inte ens börja läsa för jag vet att inläggen kommer ta lång tid att lästa, lägg hellre in många kosta en ett långt!

    SvaraRadera
  2. Okejokej, ska tänka på det när jag skriver :) Bra att ngn säger till så man vet iaf :P

    SvaraRadera